sevdamasali Merhaba kızlar, ilk hamileliğim ve aşırı iştahsızım hamileliğimin başından itibaren, aç değilmisin diye sorsanız açım🙄 ama yemek yiyemiyorum canım çekmiyor, boğazımdan da geçiremiyorum.. hamile kalmadam önce iştahlı birisiydim yemek yemekden zevk alırdım.. 33+2 deyim ne yapacağım ben böyle??
Meinwunder sevdamasali 34 deyiz bizde. Bende aynen öyleyim ve zorla yiyorum. Yani çocuğum için diye diye. 😔 ki normalde iştahım çok açıktır ve gerçekten yemek yemekten zevk alırdım. 😔
Yenianne65 sevdamasali ben acıkınca midem bulanıyor kusuyorum sırf midem bulanmasın diye yiyorum birseyler