Melisyasar hasimato hastasıyım tüp bebk yapmadan önce değerim 1 in altındaydı üzülmüştüm düşük diye hamile kaldım 25 lik ilaç kullanmama rağmen 7 olmuştu ilacı hemen 75 mg yükseltti şimdi değer 3.50 düşmüş 15 günde dr dahada düşecek dedi korkmayın ilaçla bir şekilde dizginleniyor 7 haftalık hamileyim şükür darısı başınıza ins