KucukAnne538 haklı iyi yapmış bana da dedi ama bence iyi yapmadı Cumartesi yine kontrolüm var 16 hafta olduk acaba erkek mi diyecek yine diye düşünüyorum çünkü çevremde erken tahminde çok yanılan oldu erken söylemesi iyi bişey değil detaylı ultrasona kadar da emin olmak zor