24+5 günlük hamileyim. Yaklaşık 2 haftadır bebek sanki kakasiklarimin üstünde toplanıyor. Öncelerde önemsememiştim ama günde 7 8 ı buluyor artık. Toplanmasıyla birlikte hafif sancı hissediyorum ama 10 15 sn sonra geçiyor karnımın sertliği. Nst ye girdim yani kasılma mi diye kasılma da çıkmadı. Magnezyum kullanıyorum ayriyetten soda ve muzu da çok tuketiyorum ama azalicagi yerde günden günde fazlalaşıyor. En başından beri düşük tehlikem var di şimdi de erken doğum tehliken var diyo dr. Idrar yolu enfeksiyonum da var di ama dr onunla kaynaklı değil dedi. Günde 10 ü geçerse gelirsin dedi Beynim artık allak bullak oldu. Bu haftalarda bu şekilde yaşayan var mi?