Fyzaismail Size bir sorum olacak hanımlar saçım biraz kaşındı bende korktum kolonya sürdüm 1 saat bekleyip duş aldım bebeğime bi zararı olurmu sonradan aklıma geldı keşke yapmasaydım dedım ama yapmıştım.
kornzorn20 Fyzaismail ne zararı olabilir ki? Öyle bir şey için kendini kasıp canını da bebeğini de sıkma. Elimize falan da kolonya sürüyoruz. Hiç bir problem olmuyor, olmaz da zaten. Sıkıntı yok
kornzorn20 Fyzaismail rica ederim ☺️ Sıkma canını duş alırken falan da şampuan kullanıyoruz. Saçımıza sprey falan sıkabiliyoruz. Oje sürüyorsak aseton kullanıyoruz. Bir problem teşkil etmiyorlar 😇