Zehra006 sakın endişe etmeyin bende 9 haftalık gebeyim 8. Haftada lekelenmem oldu kesenin etrafında 1,5 cmlik kanama alanı görüldü 8+5 iken o kanama alanı minicik olmuştu doktor lekelenme yaşayacağımı söyledi dediği gibi 2 gün kahverengi leke geldi şimdi hamd olsun bişey kalmadı ben bu süreçte günde 3 kez progestan hap kullandım yemek yemek ve tuvalet ihtiyacı dışında ayağa kalkmadım kolay atlattık çok şükür sizde yatın dinlenin bol bol dua edin bişey olmayacak inşallah hemen hemen herkes yaşıyor galiba bu durumu geçmiş olsun Rabbim acısını göstermesin inşAllah 🤲