Ozgemlym aaayseeeee bende de var canım 36+5 iz bizde hatta suan sağ taraf cok ağrıyo sanki gaz varmış gibi de sancı var korkuyorum doğum sancısı mı yalancı sancı mı bilemedim dakika falan da anlamadım tutulmuyo pek dün dr gittim bişey yoktu nst de
Yyesimm89 aaayseeeee canım bende 37 haftalığım var bugün başladı bel ağrım yaklaşık 2 saattir var uzanınca da geçmiyor ama doğum agrısı olduğunu zannetmiyorum yada bilmiyorum neden
nilaylaylaylay Sağlık olunca kimse cevap vermez canım. Bende 37+3 ve bel ağrısından ne oturabiliyorım ne yatabiliyorum normal yani. Üstüne bir de grip olmuşum sürünüyorum
aaayseeeee nilaylaylaylay kusma ve ishalde varmı sizde bide arada sancım oluyor bugün doktora gittim nstde bişe çıkmadı ama
nilaylaylaylay aaayseeeee yok kuzum onlar yok bende. Ama vücudum kıpırdamıyor artık . Doğsun istiyorum. 40 haftayı beklerse mahvolurum
Aynurnaz bizde 30 haftaligiz sağ tarafta aşırı bel ağrısi var birde az iş yapınca dsha çok oluyor 1 aydır var ve gittikçe siddetleniyor
Bks Benim de yaklaşık 20 de başladı suan 25 haftalığım kalçama vuruyor çok şiddetli ağrı cekiyorum. Doktorum kilomun ağırlık yaptığını ve kaslarımın yetersiz geldiğini söylüyor , bunlarin ben de farkındayım son 1 yılda 15 kilo aldım 10 u gebelik 5 İ gebelik öncesi üç ay. Pilates öneriyor da ben çalışıp eve gelince neremden uyuyacagimi şaşırıyorum :))