yelizzzzz Kızlar, 36+5 im bugün kontrole gittim doktorum normal doğum olursa suni sancıyla değil rahim ağzına yapıştırdıkları bir bantla yapacaklarını söyledi, ilk defa duydum, biliyormusunuz ne olduğunu, google a yazıyorum ama birşey bulamıyorum , yaptıran varmı?