ilknuryzc1 Kızlar son adet tarihime göre dr la uygulama arasında 2 hafta gerilik vardı. Bugün ultrosona girdim bebişim uygulamayla haftası eşitlenmş. 9+1 olmuş bile. Dr geriden söylüyordu hep.Sizde durumlar ne🥰🥰🥰
Irem1317 ilknuryzc1 benim bebeğimde adet tarihime göre 2 hafta geriden geliyor. 35 haftalığız ama 33 görünüyor. Sağlıklı olsunlarda, ileri veya geri olabiliyormuş🙏🏻🥰
ilknuryzc1 Irem1317 aynen sağlıklı olsunda🥰 ikili teste gel dedi 2 hafta sonra down sendromu var mı diye bakıyırlarmış o testte. Yaptırmamayı düşünüyorum siz yaptırdınız mı
Irem1317 ilknuryzc1 bende yaptırmadım. 21. Haftada ayrıntılı ultrasona girmiştim. Bi sorun çıkmamıştı çok şükür 😊