Her doktora inanma moralini bozma benimde ilk hamileliğimde oğlum için bacağının biri uzun biri kısa demişti ben hiç inanmadım zaten orda bebek düzgün durması mümkün değil böyle nasıl teşhis koyabiliyorlar hayret ediyorum hamileyken söylemelerinede çok kızıyorum sadece moral bozuyorlar zaten doğduktan sonra bebek doktoru inceliyor varsa o zaman öğrenirsin şimdiden böyle şeylere üzülüpte bebeğini strese sokma bence