Esra_ozturk58 Merhaba kizlar haşhaşlı kek yapacağım ama haşhaş uyuşturucu özelliği varmış araştırdım çok fazla tüketilmezse sorun olmaz denilmiş ama yinede içim rahat etmedi sizce bebeğe bir zararı olur mi
kaan Esra_ozturk58 keke ne kadar hashas koyabilirsin ki 😁 hiç merak etme birsey olmaz. Telaş yapma 😘 rabbim sağlık versin bebisine de sana da insallah
kornzorn20 Esra_ozturk58 uyuşturucu olan işlenmiş haşhaş. Direkt tarladan gelen haşhaşın bir yan etkisi olmaz alerji olmadığı sürece
Esra_ozturk58 kaan teşekkür ederm yaa 1 su bardagi diyor yarım koydum ama yinede içim rahat etmedi nedense
kaan Esra_ozturk58 yok yok hiç canini sıkma. Hatta bebisin doğduktan sonra da gün içinde 1 tatlı kaşığı yersen sütünden bebeğine de geçer. Hem rahatlatır hem bebeğinin Gazi azalır. Ben çok faydasını gördüm. Çekilmiş hashas olacak ama 😉
Esra_ozturk58 Real uyku yapsin ona razıyım geceleri bel ağrısından uyuyamiom ztn bebeğime bişey olmasında 😅😅😅
[silindi] Esra_ozturk58 afyonluyum aşırı derecede haşhaş tüketiyorum hamileyken de tükettiğim oldu bir zararı olmaz 😂
CansuDRY Esra_ozturk58 Ben haşhaş ezmeli ekmek yapıp yiyorum. Biz Ispartalıyız. Bolca tüketiriz. Sıkıntı yaşamadım. Annem de bize hamileyken yemiş.
Esra_ozturk58 CansuDRY teşekkür ederim cnm bnde kek yaptım ama internette öyle uyuşturucu fln özelliği var diyince korktum 😔