Gebebe 38+6 hala doğuramadım dün gece kına vardı hiç oturmadım resmen 11cm topukluyla tepindim horonuna payduşkasıma kadarr zıp zıp zıpladım bu gece kesin doğurursun dediler, eve geldim 2 fincan adaçayı içtim sancılarım arttı birazdan da annem gelecek doğururum belki diye seviniyordum yine her şey normale döndü anlayacağınız oğlum kalan 8 gününü de yerinde geçirmek istiyor gelmeye niyeti yok🤦🏻♀️😫😫😫