mnli Gebebe 38+2 ben de yarın kontrol var çevremde herkes diyor ki bugün doğur 4 gün tatil hepimiz yanında oluruz 😂 ama şuan hiç bir belirtim yok daha duracak gibi geliyor bana
Gebebe Caydemir 2 hafta önce nişanım geldi 2 haftadır da açıklıgım var ama dopum gerçekleşmiyor umuuda kapıldım sanırım ondan 🙈
Cancana Caydemir öyle ama acılar çoğalıyor bel ağrısı çatı ağrısı kolay bir mevzu değil insan bir an önce sıkıntılı haftaları atlayınca doğurmak istiyor kucağında daha güzel olur yani
Selinish_ Bende 38+2 oldum . Bu gün kontrolüm vardı doktora 2 gün önce mukusum geldi dedim 😅😂 o sümüksü şeklindeki şey . Ooo sen haftaya doğurursun dedi . 👀😁
Selinish_ Gebebe 2 gün öncesine kadar hadi hadi diyordum , bende artık kayış koptu kafama takmayacağım 😁 o zamanını bilir oluruna bıraktım
eymosunannesi Bende 38+4 um dun aksam agrim sancim var di bel agrim adet ağrısı ne ararsan var kontrole gittim sancim hic yokmuş nasıl olur ya nstde hic çıkmıyor sancim ama evde arada çok oluyor anlamadim
Gebebe eymosunannesi benımde aynı oluyor hatta doktor alttan muayene ederken bıle sancım var dedim yok dedi karnıma baktı yumusak dedi nst de de çıkmadı 😕
Eceyavuz Kevserrrknt bende 38+6 yim sanci var adet ağrısı gibi alttan bıçak saplantısı gibi ama nişan vs yok sabah nst ye girdim doktor muayene etti açıklıkta yok
Cemreee 37+6yim valla dun gece agrilar girip durdu fakat duzensizdi bugun gunduz de o sekilde devam etti duzensiz. Doktora gitmedim ne su var ne nisan ama yordu yani bu agrilar
Kevserrrknt Kızlar kendimizi kasmamamız kafamıza takmasanız gerek ama ne fayda sabırsızlık oluyor ama rahat bırakmak gerek kendimizi bebeği de strese sokmamak gerek elimizden geldiği kadarıyla bakalım hayırlısı 🤷🏼♀️🙈😁 Ne diyelim bebeğimiz geleceği vakti saati bilir 🤲🏻😁 Allahım zorunlu sezeryandan bizleri uzak eylesin inşallah ( hatta isteyerek olan sezeryandan bile )