deryaaytac arkadaşlar 9+2 hamileyim dün sabah siyah kahverengi şekilde leke geldi doktora gittim çocuk iyi dedi sonra beni çok korkuttu günde 3× prosgetan alıyorum çok korkuyorum dua edin lutfen 16 sene sonra bu mutluluğu yaşadım benim gibi olan varmi
SerpilzgrBiil Benimde lekelenmelerim oldu 1 ay felan lekelenmem oldu 3 aylık olana kadar progestan kullandım ilk zamanlar hem iğne hem tablet kullandım cok sükür simdi iyiyiz içini ferah tut kendini üzme sırt üstü yat ayaga kalkma hiç