Anneolcam Merhaba kızlar yardım ederseniz bilgilendirirseniz çok sevinirim. 18 eylül son adet günüm şuan hamileyim. İlk betam 50. 2.betam 143. 3. İse 300 olmuş sizce normal mi yoksa az mı ? Yurt dışındayım dış gebelik olabilir çünkü 5haftalık hamilesin diyorlar. Ama benim adetim 18 Eylül evet fakat 9 gün adet gördüm 9. Gün abimlere gittim 2 gün orda kaldım yani adetimin 13. Günü eşimle birliktelik yaşadım 5 haftalık hamile olmam imkansız siz ne dersiniz lütfen yardım 🤲🏻
Ezooo Değerler güzel hayırlı olur umarım, gebelik hesaplamada adetin ilk günü esas alınır kaç gün sürdüğünün bir önemi yok ekim 18 de 4 haftayı doldurmuş oluyosunuz direk o yüzden 5 haftalık demeleri çok normal 😊
Anneolcam Ezooo Yani korkmamı gerektircek bi değer yok demi ? Çok teşekkür ederim. Hani baktım netten dış gebelik olsa değerler yükselmiyo aksine düşüyor ?