DnzNhr Kelebek7 sonucun fena değil çok enfeksiyon yok gibi ilaç yazmayabilir benimde 12 çıkmıştı hatta idrarda enfeksiyon da vardı yazmadı ilaç 🤷🏻♀️
Pcoslubiranne Kelebek7 kanda enfeksiyon cikmis.Bir rahatsizliginiz mi var.Ben safra kesemden yatmistim 16ydi benim de antibiyotik tedavisi gormustum hastanede.
Oznur69 Benimde sonuçlarda yüksek çıkmıstı doktora tahlil sonucumu gösterdiğimde onunla alakalı birşey demedi biz, interneten baktığımızda enfeksyonla alakalı birşeyler yazıyordu hatırladığım kdr
Kelebek7 DnzNhr canm ben anlamadım sonucum nasıl refarans mı önemli bu sonuç ta benm 9.5000 ıyı mı nasıl
DnzNhr Kelebek7 evet cnm o değer 12 binde diyebilirsin 12 de diyebilirsin referans değerlerine göre zaten endişe etme bol su iç🥰
Kelebek7 Pcoslubiranne sonucum bu benm https://i.hizliresim.com/nba8VB.png Tablo olarak gördüm grafık olarak bu 9.5