Dilaaaa Çok fazla muhatap olmadan saygı çerçevesinde gidip gelin , aileniz hakkında konuşmasına ve sizi yönetmeye kalkmasına izin vermeyin diyeceğim ama bu sizlik bir durum değil. Eşiniz arkanızda durmadıktan sonra ne yapsanız boş maalesef. Siz kayınvaldenizle olan sorunlarınızı değil önce eşinizle olan sorunlarınızı çözün bence. Eşimle bir sorunum yok diye de düşünmeyin sürekli annesini tutuyorsa bu büyük bir sorun