Sonunda geldi oğlumm🤗Pazar günü eşimle kahvaltımızı yaptık dişarı cıktı bende evde sakın sakın evi topluyordum hafıf bı sıcaklık hissettim lavoboya gittik iç çamaşırımda kan var hemen annemi aradı hastaneye git dedi eşimi aradım geldi hastaneye gittik muane oldum bir parmak açıklık var sancım yok ama annemi Aldık eve geldik hemen duş aldım fadıma ana eli otunu suya koydum annemle kuran okuduk paptya çayı içtim bir bardak ama hiç sancım yok strese girdim sancı gelsin dogsun bian önce dıye😂 Gece 12 bucuk gibi uyudum geri 1 bucukta uyandım sancıyla 10 dakkada bır geldi kaltım yurudum evin içinde bacaklarımı açtım yurudukce sancı geldi annem uyandı eşim hiç uyumadı zaten saat 5 oldu cok sıklaştı hastaneye gittik 2 santım acıklık dogum başlangıcı yatış yapıldı saat 8 sekiz oldu 3 santım saat 10 oldu 5 santım ama sancılar nasıl geliyor 7 santime ulaştı ama ben yerlerdeyüm dayanamıyorum diye bir yanda annem bir yanda kayınvalidem dayanamayınca prenses dogum istedim saat 12 de iğneyi vurdular nasıl rahatladım kuşş gibi oldum yattıgım yerden sancı geldikce ıkındım eşimde yanımdaydı açıklıgım 9 ulaştı ıkındım oğlumun kafası gelince hemen çengele aldılar tam ezan okundu allahım yardım et dedım 3 defa ıkındım oğlum doğdu ya nasıl bırsey rabbım herkeze nasip etsin suan yanımda uyuyor kokusu o kadar guzel ki 🙏🏻🙏🏻❤❤😍😍😘😍😍