Nevinnn Doktoruma sordum bana, blog mu okuyorsun? Bakmayın yazılanlara annenin yatış şeklinden bebek ölmez, kendini nasıl rahat hissedersen öyle yat ama karnın büyüdü yüz üstü yatamazsın dedi. Kaygılanmayın. Sırt üst yatıp kalkarken dikkat edin tansiyon düşebiliyor. 🙂