Ay_se1334 olabiliyor çünkü 20. Hafta ve sonrasında netleşiyor. Kordon bağıyla karışıklık olabiliyor. Annem bana hamileyken doğurana kadar erkek demiş doktoru. Kız doğmuşum sezaryenle. Annem uyandığında yanlışınız var erkek demiştiniz demiş 🤣 Allah böylesinden korusun Allah’tan o gün tek doğum benmişim hahah