Ayse_58 Arkadaşlar Progestan kullanıyordum lekelerim artık uzun süre bitmişti bende sadece 1 gün içmedim ilacı bugün yine kırmızı leke gelmiş normalmi bunlar rahim büyüdükçe olurmu bu lekeler ya ilacı içmeye tekrar başladım doktorumla görüşüp