Aycan1990 Namaz kılan anneler hamileyken namazlarınızı Kıla bildiniz mi ilk öğrendiğiniz günden itibaren Son aya kadar oturarak mı kıldığınız Hep
Natlus Aycan1990 merhaba canim ilk baslarda karnin buyumedgi icin ayakta kilmak guzel oluyor. Sonralarinda hep oturarak kiliyorum. 28. Haftamdaym rabbim ibadetlerimiizi kabul etsin
1dem Aycan1990 ilk hamileliğimde yaşta kılmıştım karnım engel olacak büyüklükte değildi. Bu sefer de öyle olur büyük ihtimal inşallah yani devam ederim ☺️
Esesennn Aycan1990 ilk aylar secdede çok midem bulandığından tekli koltuğu kıbleye cevirerek kıldım hala da öyle kıkıyorum 36 haftalığım
Natlus Mucizebenimle Canim merhaba ben 20. Haftamdan beri oturrark kiliyorum ic karnim dar ve surekli egilir kalkarken sikinti oluyordu suan 28. Haftamdayim. Karnim baya oldgu icin ve sirt bel agrimda var oturrak ancak kilabiliyorum.
Hulya_14 Ilk aylarda ayakta kılabildim 34. Haftadayiz genelde oturarak kılıyorum sirtimin agrisindan dolayi ama agri yokken ayaktan devam Allah kabul etsin insallah
Esesennn Natlus bence ayakta ya da oturarak farketmez sonuçta ibadet için bir çaba gösteriyoruz. Acı çeke çeke yapmamıza zaten rabbimiz razı olmaz nasıl rahatsan öyle kıl canım. Dinimiz kolaylıklar dinidir keyiften öyle kılmıyoruz sonuçta
Natlus Esesennn aynen canim elimden geldgince rahatsz olmadikca ayakta kildim smdi rahatsligimdan dolyi oturarak kiliyorum rabbim ibadetlerimizi kabul ve makbul buyursun 🤲
HadiceAsaf Aycan1990 baslarda zaten karın büyümedigi için ayakta kılınıyor çok rahatlıkla 27. Haftamdayım riskli bir gebelik olduğu için oturtarak kılmak daha kolay oluyor benim için.
Sedaahmett Aycan1990 ben 37.haftaya kadar normal ayakta kildim. Sonra ağrilarim başlayinca mecbur oturarak kılmaya başladim.
Medine_1992 Aycan1990 canım ben 5 aylık oldum şuanlık bir sıkıntım yok kılarken karnım rahatsız etmiyor sadece eğilip kalkarken biraz nefesim kesiliyor o kadar 🤷♀️