TugceErturk Arkadaşlar 19+3 günlük gebeyim 2 gündür kasığımda kısa süreli bıçak batması tarzında bi his oluyor. Ben kanaması olan bi gebelik yaşıyorum o yüzden korktum başka yaşayan var mı 🤷♀️
Kalinkaa TugceErturk genelde magnezyum eksikliginden olabiliyor yine doktorunuza sorabilirsiniz. Bendede oldu magnezyum verdi doktorum.
kartanesi02 TugceErturk canım bende genelde idrar yolu enfeksiyonu olunca o şekil bi ağrı olur eğer idrara sık çıkma yanma idrarda bulanıklık tarzı bişey fark edersen tahlil yaptır
TugceErturk Kalinkaa kullanıyorum 4 5 gündür magnezyum. resmen böyle bıçak saplanır gibi bi sancı ama çok kısa süreli oluyor bi sağda bu solda 😔
TugceErturk Ya o kadar saçma sapan muhabbetler var ki onlara yorumlar sayfa sayfa. Ben kimler bu durumu yaşadı diye soruyorum sebebi ne diye soruyorum. Ama anlamadım gitti 🙄🙄