Masallinam bir arkadaşım üç hafta önce doğum yaptı devlette. Önce propess diye bir vajinal fitil vermişler yumuşama olsun diye. Sonra suni sancı verildi. 2 gün suni verdiler 1 günde kendi sancısını çekti toplamda 3 gün sancıdan sonra doğurdu. Sezeryana hiçbir şekilde almadılar. Doğumdan sonra baya bir dikişi oldu. Sorunsuz doğum yapanlar vardır muhakkak ama onun gittiği hastanedeki doktoru çok değişik bir adamdı 🤦🏼♂️