Esin25 valla adetten 4gun once yaptım cıkmadı umudu kestım yok dedım öncekı bos gebelıkte cıkmıstı cunku neyse hamıle degılım dıe temızlıge kalkıstım falan adet 3gun gectı acabamı dedım mevsım degısıklıgı olmuatur dedım ama adetten 3gun sonra yanı pazartesı o güzel mutlulugu yasadım cnm☺️