newmother canim bende gecen hafta 6+3 ken olmuştu bir defa gördüm sonra devamı gelmedi doktoruma sordum devamı gelmediyse ya da kanama şeklinde değilse bir şey olmaz dedi ama progestan yazdı yine de kanaman olursa şiddetli sancin falan olursa kullanirsin dedi. Ama tabiki sen yine de doktoruna bir danış.