Kubragokturk Kızlar 36 haftalık hamileyim doğumuma az kaldı. Emzirme sütyeni alacağım ama doğumdan sonra göğüsler şişiyormuş malum bende kaç beden alacağımı bilemedim şuan da 90 bedenim bana 2 beden büyük al dediler sizler ne diyorsunuz 😊
saka36 Bencede 2 beden büyük alabilrsin. Yani benm 90la girdim doğuma. İlk dönemlerde 100-105’di. Sonra 95’e sabitlendi