Htc_okr_ylmaz Merhaba hanımlar 33. Haftalık geneyim. Enfeksiyon ve yüksek ateş geçirdim antibiyotik fayda etmedi. Crp 170 e cıkmış. Bebeği almamız gerekebilir die ciğer geliştirici iğne yapıldı. Bu konuda bir bilginiz tecrübeniz var mi? Dualarinizi bekliyorum
KubraF Htc_okr_ylmaz bende de crp 99 çıkmıştı canım ateşim 40 a yükseldi. 12 tane antibiyotik iğne oldum anca düştü ama korkuyorum bebeğime geçmiş midir diye