Ergluhilal Üzmeyin kendinizi çok zor biliyorum ama doktorumun söylediğine göre döllenen hücrede kromozom anomalisi olduğunda yaşanan bir durum bu yani zaten ilerlese bile sağlıklı olmayacak bir gebelik. Yapacak hiçbir şey yok maalesef :( Ben kürtajdan dört ay sonra tekrar hamile kaldım henüz çok yeni umarım bu sefer sağlıklı ilerler 🙏 İnşallah siz de hazır olduğunuzda tekrar hamile kalır sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 🙏