Burcu_23 Bulantı çok fazla yoktu ama başka belirtiler vardı halsizlik, baş dönmesi, sık idrara çıkma gibi. Beta hcg de normal seviyedeydi. Bildiğim kadarıyla belirti veren bir durum değil bulantı kusma hiç yaşamayıp sağlıklı hamilelikler geçirenler de var 🤷♀️ Ancak belli bir süre geçince veya kese belli bir büyüklüğe ulaşınca usg ile tanı koyulabiliyor. Kan değerleri belirtiler belirleyici değil yani.