Hanımlar birkac gundur sisim coktu. Idrar tahlili yaptrdim sknti cikmadi. Bugun doktora gittim tansiyonjm 15 / 9 cikti ve suyum azalmis. Ayagmin tumunde sis gorunce albumin dedi doktorum. Yarn sabah ac karnina cagrdi doktorum nst tansiyon ve bebegin durumuna bakacak ona gore sezeryana alabilir yarin. Bu konularla ilgili bilgisi olan var mi ? Dua edin ☹