Esmagunca Hamilelikte sürekli idrar enfeksiyonu çekenler kullandığınız ilaçlar neler ve bu enfeksiyon çok riskli mi nelere sebep veriyor
makbule17 Esmagunca maalesef çok riskli dün doktora gittim sürekli tuvalete gidiyordum idrar testi istedi yoğun enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi kullan yoksa erken doğum olur dedi korktum düzenli kullanmaya başladım lütfen aksatmayın mutlaka kontrole gidin
BirVeraAnnesi35 Esmagunca okadar çok kullandımki isimlerini bile unuttum 🤦🏼♀️ Enfeksiyon riskli tabiki erken doğuma sebep olabiliyormuş kimi bayanlar doğumdan sonra bebeklerindede enfeksiyon olduğunu söylüyorlardı 😞
38Prens38 Esmagunca sürekli monurol yazdı ama ne fayda kuvvetli antibiyotik olması lazım onuda kullanamıyorz tek cagre bol bol su içmek
Ancelina Esmagunca valla bende rahim ağzı kısalmasına neden oldu. Hastanede yatıyorum Erken doğum riski ile 🥺
Esmagunca Benim doktorum bana sürekli toz verip duruyor içsemde geçmiyor antibiyotik kullanmam gerek sanırım
nghn87 2kere monurol toz içtim geçmedi.suprax antibiyotik içtim geçmedi.dün tekrar enfeksiyon çıkınca bikere daha suprax verdi bugün başladım kullanmaya. ilaçları kullanırken 3-5gün geçiyor sonra koku vs yeniden başlıyor 26haftalığız başından beri hep böyle tiksindim kendimden vallahi :(
Anm Esmagunca bendede olmushdu 5,6 ay önce ilacla geçdi. ama ismini unutdum🤦🏻♀️ dr um yazmışdı. idrarda çıkmışdı enfeksiyon