Dlmm Merhaba guzel anneler iki haftadir cok fazla oksuruyorum o kadar siddetliki kusmama neden oluyor hamilelikte her sey kaynatilip icilmez bebek icin iyi degil deniyor simdi ne yapsam bana iyi gelir var mi bir oneriniz? Bu arada 9 haftalgz😊
musmutluanne_ Dlmm canım bende iki gündür öyleyim ya ciğerlerim elime gelecek sanki 🤭 doktorum ıhlamura bir şey katmadan kaynat bal katıp içebilirsin dedi sadece onu yapabildim bende🤷🏻♀️
Sdyy Nane limona karabiber katıp içebilirsiniz zararı yok diye biliyorum bende içtim☺️ tabi çok olmamak koşuluyla. Birde bol sarımsaklı yoğurt bağışıklığınızı güçlendirir. Geçmiş olsun
Dlmm Sdyy cok tesekkur ederim denerim simdi perisan oldum bu oksurukle bulundugum yerde kadin dogum olmadigi icin diger doktorlar da mudahale de pek iyi olmadigi icin is basa dusuyor biraz🤷🏻♀️😊