Haticeee 20 haftalığım ve iki gündür sağ tarafımda bıçak saplanıyomuş gibi sancım var doktora gittim bugün böbreklere falan baktı tahliller yaptı temiz çıktı gebelikten kaynaklı dedi geldik ama çok fena sancı çekiyorum var mı yaşayan çözüm bulan ya 😏
Esraabyt Benımde sol tarafımda vardı yatıp kslkmakta zorlanıyordum aşırı gaz olduğunu söyledi 😑😑 suan bıraz daha ıyı