Zuhalzmn Upuzun süren doğum hikayem..cinsiyetini öğrenmeye gittiğim andan başlıcam anlatmaya hikayem orda başlıyor çünkü..cinsiyetinin erkek olduğunu öğrenmiştim bebeğimin ama doktor hemen arkasından aşağıda sıkışmış onca alan varken neden aşağıda dedi ve rahim ağzı kısalığından şüphelenip muayene etti çok şükür normaldi o an korkum olmuştu ama atlattık😊ikili tarama testinı kaçırmıştım ama burun kemiğinin olduğunu ve ense kalınlığının normal olduğunu söylemişti doktorum..üçlü dörtlü tarama testlerimde düşük risk çıkmıştı rahatlamıştık..Ayrıntılı ultrason zamanım geldi ve devlet hastanesinde radyalog muayene etti pev(çarpık ayak) şüphesiyle araştırma hastanesine sevk etti üzüldük ama en azından çaresi var deyip teselli ettik kendimizi..23. Haftafada araştırma hastanesine gittiğimde ise ayağında bir sorun görülmedi ama böbreklerinde büyüme,bağırsak parlaklığı,mide genişliği,bağırsak genişliği ve beyninin bir bölümü için mr istendi..tabi perinatolog bunları söylerken ağlamaktan helak olmuştum..sıvı alınmak istendi kabul etmedim ve evime geldim..kendi doktorumda rutin kontrollerime devam ettim ve doktorum parlaklık görülmediğini böbreklerinin ise sınırda olmadığını ama midesinde genişlik olduğunu söyledi bi nebze rahatlamıştık..rutin kontrollerimize devam ettik 28. Haftada doktorumuz midesindeki genişliğin duodenal atrezi olabileceğini ve kromozamal rahatsızlık olabilceğini söyledi ve tekrar özel bir perinatoloğa yönlendirdi doğum sonrası için cerrah ayarlamamız gerekdiğini ameliyat gerekebilceğini söyledi.yine endişeli günler başlamıştı..hemen ertesi güne randevu alıp gittik yarım saat kadar sürdü muayene ve evet midesinde normale göre 2 kat büyüme görüldü nifty test önerildi kabul etmedim her şekilde oğlumu doğuracaktım ama hergünüm ağlamakla geçmişti her anne gibi bebeğimin sağlıklı dünyaya gelmesini istiyordum..31. Haftada ve diğer haftalarda rutin kontrollerde midesinin eskisine göre iyi olduğunu söyledi doktorumuz mutlu bi şekilde evimize geliyoduk ama hala normale dönmemişti..hergünümüz dualarla Allaha sığınmakla geçti..Doğum anı gelmişti 39+5 te 3 cm açıklıkla hastaneye gittim ve son kontrolüm olduğunda doktor midesine ek olarak birde yumurtalığında sıvı olduğunu söyledi.ben bunu duyduğumda normal doğumu bekleyemiceğimi artık oğluma bi an önce kavuşmak istediğimi söyledim bir an önce görmek istiyordum gücüm kalmamıştı artık ve hemen sezaryene alındım.oğlumun sesini duyduğumda ilk sorduğum şey sağlıklımı demek olmuştu..doktorumun gayet iyi göründüğünü söylemesine rağmen tatmin olmayıp doğumhanedeki herkese sormuştum ve Allahıma binlerce elhamdülillah oğlum sağlıklıydı..ama ben daha çıkmadan cerrahın yanına gitmişti bile..ben odama çıktığımda oğlum başka hastaneydi kayınvalidem onun başında annem benim başımda eşimse ikiye bölünmüştü..oğluma röntgen çekilmişti ve sonucu iyiydi..2 gün gözetim altında tutuldu ve aynı gün taburcu olup evimize geldik..Çok zor bi hamilelik geçirdim ve ilk bebeğimdi..her doktordan farklı şeyler duymanın üzüntüsüyle geçirmiştim günlerimi ama bi an bile oğlumdan vazgeçmek geçmedi aklımdan isyan etmedim..Her an dua ettim Allahıma eşimle birbirimize daha sıkı sarıldık her koşulda oğlumuzdu..Oğlumuz doğdu mutlu olduk Rabbim dualrımızı kabul etmişti dahada mutlu olduk..Bizim hikayemizde böyle😊 Allahım bütün hamişlerin yar ve yardımcısı olsun sağlıcakla kavuşsun herkes bebişine..
htcz42 Rabbim çektiklerinizi sevabını verir inşallah çok zor dönemlerden geçmişsiniz elhamdulillah sağ Salim kavuşmuşsunuz inşallah hiç bir sorunu çıkmadan da büyütürsünüz
Esezgin İlk kez bir doğum hikayesine yorum yazıyorum öncelikle gözünüz aydın. Yemin ederim burada doktorların sürekli problem görmesinden dolayı üzülen anneleri gördükçe içim parçalanıyor. Olur da tekrar çocuk düşünürsem rutin kontrollere bile gitmeyeceğim neredeyse. Zor bi 9 ay geçirmişsiniz. Oğlunuzla sağlıklı uzun bir ömür dilerim. Sezaryen sonrasında zorlandınız mı?
Zuhalzmn Esezgin çok sağolun..evet zor geçti maalesef..ilk yürüyüşte zorlandım bi de gazımı atamadığım için fitil ve lağman yaptık ancak o şekilde rahatlayabildim..onun dışında sıkıntım yoktu 😊
MiracleMom Gözyaşları içinde okudum 😭 ama sonunda sağlıkla yavrunuza kavusmaniza çok sevindim. Tevekkül edip beklemek.. Rabbim mükâfatını vermiş çok şükür size . İnşallah bizler de sağlıkla hayırlı bir şekilde kucagimiza alırız evlatlarımızı🤲
Zuhalzmn MiracleMom inşallahh herkes sağlıkla kavuşsun yavrusuna..kimseye yaşatmasın rabbim böyle sıkıntılar