asyaa15
Kızlaar bugün ikili tarama için gittim kan alında bi hafta snra çıkacak sonuclar. Hayırlısıyla iyi cıkar inşallah. Bebegim iyi şükür hareketlerini gördm😊 ve cinsiyet için %70 erkek dedi 😅 ama dönermi ki daha kücük kordonda var bacak arasnda tahminen erkek dedi 😇 hayırlısı olsun.
Düşük riskim vardı 8. Haftadan beri progestan iğne ve hapını kullanıyodum şükür gecti kanamam falan yok 2 haftadır. Özeldeki dr devam etmemi söylemişti bunalara. Bu dr umda bırak kullanmana gerek yok artık dedi. Napacagım bilemedim. Plesanta aşagıda oldugu için kullandırmak istedi dr . Bu haftalarda risk artık geciyomus sanırsam . Bıraksam bsey olurmu acaba. Kararsızım.