Sesem bence pek alakası yok ben sabaha karşı 3’te uyuyup öğlen 1’de uyanan biriyim kontrol günleri sabah erkenden uyanıyorum ama her gittiğimde maşallah kıpır kıpır oluyor bebeğin kendine göre bir düzen kuruyor sana göre değil ve hareket etmediği zaman sırtını döndüğü zaman yürüyceksin hastaneye gittiğin zaman bir dahaki gidişinde hastanenin etrafında bir kaç tur yürü hareket yap gör bak nasıl hareket edecek 😍benim oğlumda hep sırtını döner doktor bunu yap öyle gel der gerçektende işe yarar