Canscan bende düşük seviyede kan pıhtılaşması çıktı canım bu 3. Gebeliğim diğer ikisini 8. Haftada kaybettim şuanda 7+2 deyim ve öğrendiğimden beri oksapar iğne ve corasprin kullanıyorum ama hala aynı korkular var ilk gebeliğimde kalp atışının sesini duyamamıştım ama görmüştüm sonraki kontrolde durduğunu gördüm ikincisinde duyduk herşey normal gidiyordu gelişimi falan gayet güzeldi onuda kontrolde öğrendim şimdi bunda korkularım var 😔