Blackkcat Momof2child gözünaydın canım,hayırlı olsun hamilesin işte takılma başka şeylere😍kaç gün geçti
Blackkcat Momof2child artar artar bak 2gün sonra😻tekrar hayırlı olsun güzel haberler almak iyi geliyor mübarek günde😌🎈
TunarinAnnesi Momof2child Ay canm benim çok şükür Çok sevindim Dualarinda beni Unutma 🙏bu ay aşilama yapıcaz bizde İnşAllah bende böyle güzel haber veririm size 🙏
Muhammedim0125 Momof2child benim 1 gün geçmişti test yapmıştım ve 17 haftalık hamileyim 😊testler doğru genelde
ecemtmr Momof2child kuzum hayırlısı olsun cok sevındım inşallah sağlıkla kucagına alırsın :) darısı da basıma dua et bana iki gün gecıkmem var ama pazara kadar bekleyecegım :)
Deletedmom090 Momof2child tebrik ederim canim Allah kucagina almayi nasip etsin hamile kalmişsin ne guzel Allah yardjmcin olsun bisi sorucam ozel birsey yaptinmi acaba ? Ben bu ay ovulasyon testi kullan mak istiyorum da