Mucizemm2 Merhaba güzel anneler🥰 30 haftalık hamileyim. Bu hafta adet olucakmış gibi agrım oluyor vajenımde özellikle.bu agrı neyın nesı anlamış degilim. Yaşayanız var mı?
Uzunyolculugumuz Mucizemm2 canim bende 30 +5 deyim kasiklarim batiyo sanki bazen oyle oluyo birde kalca agrisi oluyo arada
Gizemabc Mucizemm2 ben de 31 haftalık hamileyim. Bebeğimin kafası aşağıya dönmüş. Geçen kontrolümde doktoruma sordum. Çok şiddetli olmadıkça bebek baskı yaptığı için kasık ağrısı normal dedi.
zynpgdkl Mucizemm2 yalancı sancılarınız başlamıştır büyük ihtimal benimde 30. Haftada başlamıştı buda neyin nesi falan diyordum sürekli ama 2-3 haftaya yalancı sancılarıı kasılmayı ayırt etmeye başlıyorsunuz☺️
Mevicka 31. Haftadayım aynı adet olacakmışım gibi sancım oluyor doktor bebeğin başı doğum şeklini almış demişti yani aşağı dönmüş ondan oluyor 🙄
Semooshh Benim de bikaç haftadır ağrıyo oturup kalkarken yürürken Bi sızlama oluyo ağrı oluyo bende çözemedim niye. 35+1