Busra_19 canım neredeyse herkese yaptırın mutlaka diyorlar korkma. Bence yapılması gerekli. Ben yaptırdım sonuçlar temiz geldi mutlu oldum. Eğer ki riskli de gelmis olsaydi Allah tan gelen deyip kabul edecektim ve ona nasıl daha iyi bakarım diye araştırmaya başlayacaktım. Hep böyle düşündüm yaptırmadan önce de. Sonuçta hamileliğim zehir olmasın diye tutupta bu duruma da hazırlıksız yakalanmak istemem. Sonuçta lohusa halde ne yapacağını bilmeden olayın şokunu yaşamak var bir de hazır olmak var. Kaldı ki riskli diyip temiz çıksa da sukredersin o da bir imtihan derdim. Benim hamileliğim zehir olacak diye ogrenmemeyi asla düşünmedim bu bence bencillik. Bir annenin evladına ne olursa olsun en iyisini verebilmek için hazır olması gerektiğine inaniyorum