Emresra Kızlar nişan gelmesi nasıl oluyor kimisi kan diyo kimisi kahverengi leke diyo ama daha önce Doğum yapanların nasıl geldi anlatabilirler mi
123w123w Emresra benim ilk gebeliğim bugün geldi kahverengi az bi leke şeklinde geldi herkesinki farkli oluyor sanırım
Dicle0103 Emresra doktorunu ara anlat canim durumu arkadasiminda dedigi gibi herkesin ayni olmuyor kiminin kahverengi kiminin kanlı kimininde beyaz oluyor en iyisi doktoruna danisman 👍
YaseminBatrk Emresra benim sabah kahverengi leke gelmişti Öğlen pembemsi leke geldi akşamına daha sümüksü kırmızı leke geldi ertesi gün daha yoğun gelmeye başladı . Hastaneye gittim 3 cm açıklık vardı ertesi gün sabah Doğum yaptım .
Emresra @123w123w bende lavaboda sümüksü yoğun bi akıntı şeklinde bişey gördüm daha önce hiç olmamıştı ikilemde kaldım 🙁
Mirayyldz Emresra cnm bndede ayni dün sümüksü baya yoqun bi akntm oldu norml akbtm sümüksü olmuyordu çokelk qbi oluyrdu bu farkli we bayaa qeldi 34. Hftadym dha 😒
BranverKaraketir Benim bu sabah geldi nişanım sümüksü kahverengi doktoruma gittim sancı da Yok açıklıkta eve geri gönderdi. Bekliyoruz hala sancım yok. Ama bebek kanala girmeye başlamış dedi. Hayırlısı olsun .
Emresra @Mirayyldz ben 38.haftamdayım canım 1 cm açıklığım vardı ara ara da belime ağrı giriyo sağ bacağım falan çok ağrıyo üzerine basamıyorum ama valla gelen nişanım mıydı bilemedim devlet hastanesine de gittiğim için dktru arayıp soramıyorum haliyle acilde de başlarından atmak için sancın olunca gel diyolar
Mirayyldz Emresra bnmde kasıklrm we belime aqri qriyor we mqdem cok bulaniyo doktor randwm pzar qnu bklm ne dyck yoqun bi sancm olursa qdrmde suanlk aqrilar qelp qdio nşan bnde brz erkn qelmste olablr
Emresra @Mirayyldz ilk doğum yavaş ilerler bu yüzden 1 cm açıklığın şuan Doğum belirtisi değil dedi doktor sancın çok fazla olduğunda gel demişti ama sancım da yok şuan 🙁
Mirayyldz Bnm 2 cm acklqm wardi hmen dquma aldilar 38. Hftaydi suni sancyle zorla dqum yptrdlar cok kötu hatrlmk bile istemiorm ya en iysi ewde otrp sancini cekmk Emresra
Emresra @Mirayyldz bana da istersen suni sancıyla başlatırız dedi ama en iyisi sancının falan gelmesini bekle 1 cm açıklığın var ağrın falan yok nasılsa en iyisi bekle dedi canım
Emresra @Seda42 baktım canım orda çıkanlardan geldi benimde nişanım gelmiş o zaman ama ağrım yok düzensiz olarak belime giriyo sadece