rabnaz6822 Aysekayahan ben rüyamda hep İsmiyle görüyorum 😅ve hep kız görüyorum ama bazen kız hissediyorum 💁🏻♀️
Tugcesu Ozgurtigli1 ayyy ben de 10+2 deyim ben de düşünüyorum böyle acaba bişey mi oldu neden böyle hissediyorum diye 😂😂😂
Bebiskomm 10+2 yim🍭 tavuk yemiyorum. Bir kac gunde bir regenesis folik asiti iciyorum en baslarda hergun iciyordum doktorum gecen hafta gittigöde her gun icmeyebilirsin dedi. Goguslerim karnım sis.bazen kabızlık oluyor. Uykum geliyor. Kilo almadım hala aynıyım hergun tartılıyorum 52 kiloyum insallah almam cok😄bulantım yok 6.haftada oluyordu
lilayda Aysekayahan aaa ben 12+2 ama cinsiyet belli olmaz dedi doktor daha. Gerçi ben pipi gibi bisey gördüm fotoğrafında
Aysekayahan lilayda doktordan doktora değişiyr bnce bnimki söyledi direk belki doktorunuz iyce emin olup oyle soylemk istemistr
lilayda Tugbadnd afedersiniz bize 3 aydır yasak ama ben zorla bi kez eşimle iliski yaşadım. Hamilelik beni kotu etkiledi sanki ben adam eşim kadın gibi ben kovaliyorum o kaçıyor cok utanıyorum hislerime engel olamıyorum:(
Tugbadnd lilayda utanılacak bişey değil tabi öyle yorumlamayın kişiden kişiye değişiyor demkki Belirtiler
Canan09 Benımde 10+4 gectiğimiz hafta acayip mide yanması yasadım. Bugun iyiyim şükür. Doktora 12. Haftada gidicem.dilerim Cinsiyet belli olur.şişkinlik vardı o da son günlerde gecti. Sadece parfüm kokusuna gelemıyorum. Mutfakta tiksinme vs.olmadı.
Melisbol firstmom 14. Haftamdayim 2,5 kilo aldim bulantilarim ara ara oluyordu artik bitti denilecek kadar az :) simdilik hersey yolunda bakalimm
Sunshine1 Merhaba kızlar 10+6 yım şuan hastanedeyim haftada bir serum takılıyor bir gece kalıp sonra çıkıyorum. Çok bulantım var 7. Haftadan beri yataktan çıkamıyorum halsizlik bulantı herşeyden tiksinme var. Mutfağın önünden geçemiyorum bişey de yiyemiyorum yani çok zor geçiyor inş 12 haftada kesilir şikayetler ve bebeğin sağlıklı olması en önemlisi. İnş sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize 🙏🙏🙏