Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Biz 🍓 olduk ☺️ 9.haftadan selamlar ✋🏻
Mervekara95
Ayy zaman hemen geçsin yavruma kavuşayım istiyorum. Bide anneyi bu kadar kusturmasın🙏🏻💋
Seymasezer
Mervekara95
bizde 🥭 18. Hafta ✋🏻👶💙 hiç bu zamana kadar mide bulantım olmadı 🙏🏻
anne543769
Mervekara95
aminn🙏🏻😊
Mervekara95
Seymasezer
🧿 maşallah
Ayserkan
Biz yeşil sogan olduk 25 hafta 😀
Mervekara95
Ayserkan
Maşallah 🧿
Tgb2310
Bende 9+1 im ama kirazım sen neden çileksn🤪
Elons
Tgb2310
Bende 9+1im kiraz 😁
Mervekara95
Tgb2310
Uygulama çilek diyor 🤷🏻♀️
Burcu0609
🍓🍓🍓🤗🍼🍼 9 haftalığız bizde
Mervekara95
Burcu0609
☺️☺️🥰🥰 maşallah canım