Htc2604 Kizlar merhaba bugun tam 5 haftalik olduk yarin doktor randevum var keseyi görebilirmiyim acaba beta degerim 3000 in uzerinde cikti sizce gitmelimiyim yoksa biraz daha bekliyim mi 😊
yarennn79 Htc2604 vajinal ultrasonla benim kesem beta 600 kusurken gözüktü ama ultrasonla daha gözükmez sanırım
Semiha89 Htc2604 5+1 de görenler var burda okuduğum kadarı ile görme ihtimaliniz yüksek ben 5+3te yani yarın gidicem
Mrwmrw Merhaba ,bende 5 haftalıkken gittim,ama keseyi ultrasonda göremedi,vajinal muayene ile gördü. Sanırım çok küçük olduğu için.o nedenle 6.haftada gitmek psikolojik olarak daha iyi sanki, göremedim deyince doktor anlık korku yaşıyor insan
ald1017 Merhaba , bizde tam 5 haftalıkken karından ultrasonla küçükte olsa keseyi görebildik.Muayaneye gitmeden bir önceki gün beta baktırdığımda 5600 çıkmıştı eğer karından göremezse vajinal ultrasonla görebilir diye düşünüyorum içinizi ferah tutun ☺️
nightshade Biz 4+5de karından gördük ama benim beta hcg 4500lerdeydi. Değere göre karar veririz ultrasona alıp almayacağımıza demişlerdi. Ama çok çok minik bir kese göründü, hatta doktor gebelik kesesi demek için bile erken demişti 😅 Daha sonra lekelenme için 5+2de gittim, o zaman daha net görüldü.