aysun_35 ilk hamileliğimin başından beri Mete beye gittim doğumu sada hastanesinde yapıyor 1.600 tlydi 1.5 yıl oldu tabi şimdi yine hamile olursam yine Mete beye giderim çok memnun kalmıştık Talasemi hastası olduğum için kızım erken doğmuştu o kadar dikkat etmişti ki hamileyken şükürler olsun küveze bile gerek kalmamıştı