Semra47 Merhaba🙋🏻♀️ kızlar 37 hafta gebeyim ve dün kontrole gittim bebeğimin kordonu onun boyun etrafında dolanmış.. Ve sezaryen olursun belki demiş bana doktorum çatım biraz darmiş sözde ama kesinlikle sezaryen olmak hiç istemem normal doğum tarafındayım. Bebeğimin kafası aşağıda ama doğum yoluna girmemiş diyorlar sizce normal doğum yapabilecek miyim, kordon dolanması olduğuna rağmen?...Instada gördüm bazı doktorlar yapabiliyor. Biraz da korkuyorum açıkçası bilginiz varsa lütfen yorum bırakın ltf🙏..
Caydemir Semra47 kordon dolanması riskli diye biliyorum ama en iyisini doktorunuz bilir biz ne desek boş