Mahbeker canım bende sada hastanesine özlem özbilene gidiyorum. İlk bebeğimide burada doğurdum. Herşey normal gidiyordu ama kordon dolanması ve bebek kilo fazlalıgından spinal sezeryan oldum. Bu ay ikinci bebeğimi doğurucam nasipse. Ve çok memnunum. Hastaneden de doktorumdanda. Özlem hanımın stressiz sakin tavırları beni rahatlatıyo ve istediğim zaman ulaşabiliyorum o çok güzel bişey. Tavsiye ederim.