Sumeyradem_06 düşünme canım bukadar kendini korkutmakdan başka bişey olmaz ki hem ilk bile olsa herkesin farklı oluyo benimde ilk bebegim forumdakileri okuyorum dogumlari bazisinin cok rahat agrisiz acisiz geciyo bazisinin cok zor dua etmekden baska bisey gelmiyo elden