Ayfer_berk Arkadaşlar ben 13.haftalık hamileyim Multivitamin decavit ilacımı ne zman kullanmaya başlayacağım bilgisi olan cevab verirse mutlu olurum 😊😊😊😊😊💞💞💞
Yenianne65 Ayfer_berk 3.aydan sonra tahlil sonuçlarınıza göre doktor gerek görürse kullanıp kullanmayacağınızı söyleyecek Yani bunu biz değil doktorunuz söyleyecek ☺️
Ayfer_berk Yenianne65 tesekur ederim bana sağlık ocağı verdi ama tam olarak ne zman kullanacağımı söylemedi 😊😊😊
Yenianne65 Ayfer_berk dediğim gibi doktora gideceksiniz sizden tahlil isteyecek onun sonucuna göre başlatacak gerek görmezse başlatmayacak herseyin olduğu gibi vitaminin de fazlası zarar çünkü